(+420) 731 001 877 makler@tomaskopa.cz
Uvažují mileniálové při koupi nemovitosti jinak než jejich rodiče?

Uvažují mileniálové při koupi nemovitosti jinak než jejich rodiče?

Reklama
Reklama

28.11.2017 – Mileniálové, neboli generace Y, je označení pro generaci lidí, kteří dospívali na přelomu 21. století a vyrůstali tak obklopeni digitálními technologiemi. Tito mladí lidé jsou sociology považováni za velmi liberální, ambiciózní a otevřené novým směrům nebo ideám.

Díky rychlému vývoji společnosti a rozvolněné výchově mají zcela odlišný pohled na osobní život, vztahy a kariéru než jejich rodiče, což se odráží také v jejich postoji k osobnímu vlastnictví a výběru bydlení. Zajímavým trendem se stává, že mladé páry upřednostňují větší jednotky před startovacími byty a volí je podle prvního dojmu, kterým na ně zapůsobí.

“Mileniálové se nebojí plnit si své sny, přestože se jejich cíle mohou zdát na první pohled nerealistické. Nezadaní jedinci milují svobodu a nezávislost, kterou jim nabízí současný svět, jakmile však utvoří pár, jejich nároky se postupně mění. Pokud začnou uvažovat o koupi vlastního bydlení, nezaměří se již na startovací byty jako jejich rodiče, ale touží po prostornější nemovitosti, kterou nebudou muset měnit ve chvíli, kdy se jim narodí děti. A zde nastává ostrý střet s realitou. Zástupci digitální generace jsou sebevědomí, a proto se neobávají ani vysokých splátek. Ty je však mohou neúměrně finančně zatížit, a tak se stává, že raději upřednostní kariéru před dítětem,” shrnuje základní informace z průzkumu Denisa Višňovská, partner společnosti Lexxus, a dodává: “Mladému páru navíc často vypomáhají rodiče. Jsou to právě oni, kdo pokládá při výběru bytu důležité otázky a požaduje precizně zpracované smlouvy. Mileniálové dají více na první dojem, kterým na ně daná nemovitost nebo lokalita, v níž se nachází, zapůsobí. Neplánují ani využití služeb architekta nebo designéra, raději osloví své známé nebo kamarády ze školy, kteří jim interiér doladí přesně podle jejich představ.”

0/5 (0 Reviews)
Reklama
Reklama
Odebírat články (NEWSLETTER)....nebojte žádný SPAM, ruku na to
Reklama
Reklama