(+420) 731 001 877 makler@tomaskopa.cz
Kde hledat vhodnou nemovitost?

Kde hledat vhodnou nemovitost?

Reklama
Reklama

1.11.2021 – Málokdo má to štěstí, že hledá nový dům a v jeho okolí se objeví někdo, kdo právě přesně takovou nemovitost prodává. Většinou hledání nového domova znamená strávit spoustu času čtením inzerátů a absolvováním prohlídek. Ale kde začít?

Když se vynoří myšlenka na koupi rodinného domu, další otázkou, která je nasnadě, je, kde ho najít. Bývalá praxe, že pasáže velkých měst či výlohy realitních kanceláří jsou oblepeny nabídkami na koupi domu, už přetrvává pouze v některých zahraničních turisticky atraktivních lokalitách. A tak je třeba obrátit se na jiné informační zdroje. Ostatně, ten, který právě čtete, je jedním z nich.

Internetové realitní portály
Realitní internetové portály umožňují inzerovat prodej nemovitostí jak realitním kancelářím, tak jednotlivcům, i když těch je zvláště na těch velkých portálech, mnohem méně. Inzerují zde především realitní kanceláře a je jen na nich a prodávajícím, co vše o nemovitosti sdělí.

Pro kupujícího čím více informací, tím lépe. Stále více se do obliby dostává i virtuální prohlídka nemovitosti, která ušetří čas strávený na cestách, zvláště do vzdálenějších lokalit. Již na první pohled prostřednictvím kamery a dobře zhotoveného filmu má zájemce možnost si dům prohlédnout, aniž vstane od svého počítače.

Hodí se také plán domu, který může být důležitější než vzhled interiéru. Ten si nový majitel dokáže přizpůsobit svému vkusu a svým potřebám. Ale vědět, co lze a co nelze bourat, které jsou nosné zdi a jak jsou situovány jednotlivé místnosti, je určitě pro první orientaci velmi důležité.

Webové stránky realitních kanceláří
Z internetových portálů, které sdružují nabídky mnoha realitních makléřů, se lze dostat i na webové stránky jednotlivých realitních kanceláří. Většina z nich má také na svých stránkách nabídky a poptávky exkluzivních nemovitostí, a tak se zájemce může obrátit přímo na ně. Na webových stránkách může načerpat také mnoho rad a informací z realitního oboru, které mu mohou usnadnit výběr nemovitosti, jednání s prodávajícím, a nabídnout služby profesionálního makléře i dalších odborných profesí.

Tištěné realitní magazíny a běžné noviny
V běžném denním tisku se již inzertní rubriky nacházejí ve velmi malém množství. Pokud byste chtěli jen jejich prostřednictvím najít vhodnou nemovitost, je málo pravděpodobné, že budete mít takové štěstí a najdete brzy tu pravou. Klasické inzertní realitní časopisy z trhu ěř vymizely. Pro realitní makléře byly zpravidla finančně náročné a pomalé. Nezřídka byla inzerovaná nemovitost prodána dříve, než se časopis dostal do tisku.

Ovšem v luxusnějších magazínech věnovaných životnímu stylu a bydlení se stále můžete s nabídkou nových developerských projektů setkat. Pokud chcete tedy nový byt či dům, dají se v tomto typu tisku najít i podrobné informace o nových projektech, které vás často navedou opět na webové stránky developera, či přímo příslušného projektu.

Svěřit se makléři je pohodlné a praktické
Internetové portály i webové stránky realitních kanceláří mohou být prvním zdrojem kvalitní informace. Vytipovat vhodnou nemovitost ve vzdálenější lokalitě však dokáže především profesionální makléř. U většiny inzerátů je uveden realitní makléř, který má prodej dané nemovitosti na starosti. Ten dokáže nejen nabídnout tuto jednu nemovitost, ale najít v dané lokalitě v databázi své realitní kanceláře další podobné dom, které by mohl kupujícímu nabídnout. Dokáže také sladit termíny prohlídek třeba na jeden den, aby potenciálnímu zájemci ušetřil čas. A následně dokáže bez zbytečného dojíždění kupujícího zvládnout veškerou administrativní agendu spojenou s uzavřením kupní smlouvy a převodem nemovitosti.

Najít svůj nový domov v blízkém okolí bývá často jednodušší, než se zdá. Pokud se však člověk z osobních nebo pracovních důvodů rozhodne usadit o pár set kilometrů dál od svého současného bydliště, bez podrobných informací na dálku a dobrého makléře se neobejde.

?

Stále více starších lidí hledá nemovitosti na internetu Stále více starších lidí hledá nemovitosti na internetu

Virtuální prohlídka nemovitosti zvyšuje šanci na úspěšný prodej Virtuální prohlídka nemovitosti zvyšuje šanci na úspěšný prodej

Video prohlídky a 3D skenování nemovitostí se staly hitem Video prohlídky a 3D skenování nemovitostí se staly hitem

Virtuální prohlídky jako efektivní médium pro realitní činnost Virtuální prohlídky – budoucnost realitního prodeje

Reference jsou pro makléře důležitou součástí prezentace Reference jsou pro makléře důležitou součástí prezentace

 

0/5 (0 Reviews)
Reklama
Reklama
Odebírat články (NEWSLETTER)....nebojte žádný SPAM, ruku na to
Reklama
Reklama