(+420) 731 001 877 makler@tomaskopa.cz
6 věcí, bez kterých se neobejdete při prodeji luxusních nemovitostí

6 věcí, bez kterých se neobejdete při prodeji luxusních nemovitostí

Reklama
Reklama

Diskrétnost a zase diskrétnost

Diskrétnost je základním kamenem úspěšného prodeje luxusní nemovitosti. Potenciální kupující ocení, když jejich budoucí domov není do detailu vystaven na veřejnosti. Totéž platí pro prodávajícího. „Vyhněte se publikování fotografií, které by mohly odhalit cenné umělecké předměty nebo jiné osobní věci,“ radí Dominik Ženatý, ředitel DOMA realitních makléřů, který se na prodej těchto nemovitostí specializuje.

Diskrétní přístup sice znamená informovat všechny potenciální zájemce o prodeji, ale zároveŠje třeba chránit soukromí současných i budoucích majitelů.

BezpeÄŤnost aĹľ na prvnĂ­m mĂ­stÄ›

Prodej luxusní nemovitosti se obvykle týká vysokých částek, a proto je nezbytné dbát na bezpečnost celého procesu. Využijte renomovanou advokátní kancelář k vytvoření smluvní dokumentace a ověřte si výši jejího pojištění, aby pokrylo případné škody. Bezpečnost transakce je také posílena úschovou kupní ceny, ideálně bankovní, která je považována za nejbezpečnější variantu.

Prezentace na maximum

Prodej luxusní nemovitosti je do značné míry o marketingu. Kvalitní homestaging, profesionální fotografie a vkusné video prohlídky jsou nezbytností. Cílem je nejen ukázat, co prodáváte, ale především vyvolat u potenciálních kupujících emoce a touhu vidět nemovitost naživo.

Nemovitost by měla být vždy perfektně uklizená a připravená na prohlídky. A měla by být ideálně prázdná, protože prázdný prostor bez předmětů osobního charakteru přispívá k lepšímu prodeji.

Důležité kontakty

Jak oslovit budoucĂ­ho majitele? Zde nesmÄ›jĂ­ chybÄ›t ty správnĂ© kontakty. Je potĹ™eba myslet na to, Ĺľe okruh potenciálnĂ­ch kupujĂ­cĂ­ch je u tÄ›chto nemovitostĂ­ omezenĂ˝ a jejich chovánĂ­ se liší od běžnĂ©ho nákupnĂ­ho procesu. „KlĂ­ÄŤovou roli zde hrajĂ­ exkluzivita, doporuÄŤenĂ­ a pocit vĂ˝jimeÄŤnosti,“ upozorĹuje Dominik Ĺ˝enatĂ˝.

Při výběru makléře se proto ujistěte, že má přístup k těm nejlepším kontaktům a je schopen efektivně oslovit cílovou skupinu.

Umění vyjednávat, cokoliv

Vyjednávání je nedílnou součástí prodeje každé nemovitosti, u luxusních nemovitostí to platí dvojnásob. Jde o velké částky a mnoho detailů. Proto je důležité mít školeného makléře, který umí vyjednávat a má zkušenosti s podobnými obchody.

ĂšroveĹ, na kterou jsou zvyklĂ­

V neposlednĂ­ Ĺ™adÄ› vyĹľaduje prodej luxusnĂ­ nemovitosti profesionalitu a ĂşroveĹ. „KupujĂ­cĂ­ oÄŤekávajĂ­, Ĺľe maklĂ©Ĺ™ bude dobĹ™e obleÄŤenĂ˝, bude se umÄ›t slušnÄ› chovat a kultivovanÄ› komunikovat,“ říká Dominik Ĺ˝enatĂ˝.

KdyĹľ si vybĂ­ráte maklĂ©Ĺ™e, ujistÄ›te se proto, Ĺľe tyto kvality splĹuje. Pro ĂşspěšnĂ˝ prodej luxusnĂ­ch nemovitostĂ­ jsou totiĹľ zcela nezbytnĂ©.

0/5 (0 Reviews)
Reklama
Reklama
Odebírat články (NEWSLETTER)....nebojte žádný SPAM, ruku na to
Reklama
Reklama